Digitaliseren met hoofd en hart - interview
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Digitaliseren met hoofd en hart - interview
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Hoe wordt een merk in de gedigitaliseerde samenleving een menselijk communicerend merk? “Het begint met de juiste vragen te stellen. Een menselijk merk is het resultaat van een transformatie”, zegt Lotte Willemsen. Ze is lector Communicatie in de Netwerksamenleving bij het Kenniscentrum Creating010 aan de Hogeschool Rotterdam.
Organisatie | Hogeschool Rotterdam |
Lectoraat | Kenniscentrum Creating 010 |
Gepubliceerd in | Adformatie, 3 maart 2020 |
Datum | 2020-03-03 |
Type | Andersoortig materiaal |
Taal | Nederlands |