Echt glastuinbouw
betrek de jongere doelgroep door samen te werken aan échte glastuinbouwverhalen en de sector te tonen zoals die werkelijk isWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Echt glastuinbouw
betrek de jongere doelgroep door samen te werken aan échte glastuinbouwverhalen en de sector te tonen zoals die werkelijk isWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Met welke contentstrategie kan HortiValley haar online platform verbeteren om de doelgroep te verleiden tot meer engagement? Welke andere stakeholders zijn daarbij van belang en wat moet de contentstrategie voor hen opleveren?
Organisatie | Hogeschool Rotterdam |
Opleiding | Communicatie |
Afdeling | CMI |
Datum | 2017-06-16 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |