Een kennisinfrastructuur voor evidence-informed onderwijsvernieuwing (met ICT)
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Een kennisinfrastructuur voor evidence-informed onderwijsvernieuwing (met ICT)
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Bij het ontwerpen van digitale leerarrangementen willen wij, onderwijsontwerpers, graag goed onderbouwde keuzes kunnen maken; we willen ondersteuning om op een verantwoorde manier te kunnen experimenteren. Een goede kennisinfrastructuur vergemakkelijkt het ontsluiten van kennis door en voor onderwijsprofessionals, en geeft onderwijsvernieuwers de mogelijkheid elkaar te vinden en samen nóg verder te komen.
Organisatie | Hogeschool Rotterdam |
Lectoraat | Kenniscentrum Talentontwikkeling |
Datum | 2019-08-02 |
Type | Andersoortig materiaal |
Taal | Nederlands |