Self-regulated learning and academic performance: a study among freshmen
zelfregulerend leren en studiesucces: een studie onder eerstejaars studenten in het hoger onderwijsWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Self-regulated learning and academic performance: a study among freshmen
zelfregulerend leren en studiesucces: een studie onder eerstejaars studenten in het hoger onderwijsWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
The four studies presented in this dissertation aimed to examine which aspects of self-regulated learning (think of planning, time management, and motivation) best predict academic performance in higher education, and whether and how self-regulated learning might be improved for better academic performance.
Organisatie | Hogeschool Rotterdam |
Lectoraat | Kenniscentrum Zorginnovatie |
Datum | 2017-11-16 |
Type | Proefschrift |
Taal | Engels |