2/20 PR op vol vermogen: hoe kan 2twintig haar online reputatie verbeteren met als doel meer opdrachtgevers aan te trekken?
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
2/20 PR op vol vermogen: hoe kan 2twintig haar online reputatie verbeteren met als doel meer opdrachtgevers aan te trekken?
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Hoe kan 2twintig haar huidige reputatie en identiteit benutten om zich te onderscheiden in de markt en meer naamsbekendheid te krijgen onder relevante stakeholders?
Organisatie | Hogeschool Rotterdam |
Opleiding | Communicatie |
Afdeling | CMI |
Datum | 2018-06-14 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |