Adolescentiepsychologie binnen de school
Rapportage van de pilot module Adolescentiepsychologie in de context van de schoolWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Adolescentiepsychologie binnen de school
Rapportage van de pilot module Adolescentiepsychologie in de context van de schoolWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Deze rapportage dient twee doelen: inzichtelijk maken van de opbrengst van de evaluatie van
de pilot Adolescentiepsychologie in de context van de school, en aanwijzingen genereren voor de
verbetering van de leerwerktaak Adolescentiepsychologie.
De doelgroep van deze rapportage is het team van schoolopleiders die de leerwerktaak heeft
ontwikkeld en uitgevoerd, de lerarenopleiding van Hogeschool Rotterdam, en de stuurgroepen
van de opleidingsscholen.
Organisatie | Hogeschool Rotterdam |
Lectoraat | Kenniscentrum Talentontwikkeling |
Datum | 2017-10-01 |
Type | Rapport |
Taal | Nederlands |