Innovation compass: how to develop a market and build a successful business
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Innovation compass: how to develop a market and build a successful business
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
The book aspires to fill a gap in the existing innovation and strategic marketing literature by providing new insights, practical frameworks, diagnostics, strategies and tactics helpful for entrepreneurs managers, investors, students, the venture community and policy makers.
Organisatie | Hogeschool Rotterdam |
Lectoraat | Kenniscentrum Business Innovation |
Datum | 2012-01-01 |
Type | Boek |
ISBN | 9781616272760 |
Taal | Engels |