Het 'stille weten' van de mbo-leraar
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Het 'stille weten' van de mbo-leraar
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Mbo-leraren hebben te maken met een complexe doelgroep. Regelmatig staan ze voor het blok en weten ze: nu moet ik wat doen. Hoe gaan ze om met die pedagogische momenten? Wouter Pols ging met ze in gesprek om dat te achterhalen.
Organisatie | Hogeschool Rotterdam |
Lectoraat | Kenniscentrum Talentontwikkeling |
Gepubliceerd in | Didactief Online Didactief |
Datum | 2016-07-28 |
Type | Artikel |
Taal | Nederlands |