Onderwijs is er niet alleen voor een elite.
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Onderwijs is er niet alleen voor een elite.
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Artikel waarin wordt beweerd dat emancipatie en gelijkheid de doelen zijn van onderwijs en niet optimale ontplooiing van een bevoorrechte klasse.
Organisatie | De Haagse Hogeschool |
Afdeling | Faculteit IT & Design |
Lectoraat | Lectoraat Filosofie en Beroepspraktijk |
Gepubliceerd in | Filosofie Magazine Vol. 2007, Uitgave: 7, Pagina's: 25-28 |
Jaar | 2007 |
Type | Artikel |
Taal | Nederlands |