Ontwikkelen van een nieuw Support Feedback Systeem. Mailplus B.V.
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Ontwikkelen van een nieuw Support Feedback Systeem. Mailplus B.V.
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Het doel van de afstudeeropdracht is het ontwikkelen van een nieuw SFS waarmee gebruikers
hun klanttevredenheid doorlopend kunnen meten. Via een REST-API koppeling is het
mogelijk om incidenten, behandelaren en gebruikers toe te voegen, statistieken uit het
systeem op te vragen en deze inzichtelijk te maken met een zelf te ontwikkelen dashboard.
Organisatie | De Haagse Hogeschool |
Opleiding | ITD Informatica |
Afdeling | Faculteit IT & Design |
Partner | Mailplus B.V. |
Jaar | 2017 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |