De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Het ontwerpen en begeleiden van de implementatie van een Customer Care Unit

Het ontwerpen en begeleiden van de implementatie van een Customer Care Unit

Samenvatting

Pixelzebra heeft een afstudeeropdracht gedefinieerd waarbinnen de support-afdeling opnieuw moet worden ingericht tot een Customer Care Unit. Op basis van de opdracht zijn hieraan verschillende doelstellingen verbonden.
Mijn doelstellingen voor deze opdracht zijn:
I. Het inzicht geven in de huidige situatie van het support-proces, inclusief de problemen;
II. Het inzicht geven in de gewenste situatie inclusief de mogelijkheden met IT (Microsoft Dynamics CRM);
III. Het in staat stellen van pixelzebra van een beslissing tot invoering van de gewenste situatie;
IV. Het bereiken van commitment op de voorgestelde veranderingen bij het management en de medewerkers;
V. Een deel van voorgestelde veranderingen zijn gerealiseerd (Quick wins).

OrganisatieDe Haagse Hogeschool
OpleidingITD Business IT & Management
AfdelingFaculteit IT & Design
Partnerpixelzebra
Jaar2016
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk