Bewegend leren en Speciaal Onderwijs
Een ontwikkelonderzoek naar implementatiemogelijkhedenWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Bewegend leren en Speciaal Onderwijs
Een ontwikkelonderzoek naar implementatiemogelijkhedenWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Een ontwikkelonderzoek met mixed methods naar bewegend leren in het Speciaal onderwijs, cluster IV. Het programma Fit en Vaardig werd onderzocht op implementatiemogelijkheden onder leerlingen met ernstige gedragsproblematiek (ADHD, ODD, ASS, hechtingsproblematiek etc.)
Organisatie | Fontys |
Opleiding | Master of Sports |
Afdeling | Fontys Sporthogeschool |
Datum | 2019-07-12 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |