Maak nu je leerling x bekend
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Maak nu je leerling x bekend
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Dit praktijkonderzoek richt zich op leerling x; de leerling die wel benoemd werd in het format voor het werken met groepsplannen, maar waar geen duidelijke definitie van bestond. De overgang van individuele handelingsplannen naar groepsplannen is een ontwikkeling die op dit moment veel scholen doormaken. Daarbij viel op dat leerkrachten worstelden met die enkele leerling die niet in één van de drie subgroepen past. Dit inspireerde mij, in mijn praktijk als intern begeleider, om hier mijn praktijkonderzoek over te doen
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg |
Jaar | 2012 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |