Handboek Communicatie
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Handboek Communicatie
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Internet heeft een enorme impact op de manier hoe we communiceren. Arbeidsmarktcommunicatie, crisiscommunicatie, social media communicatietheorie, alles verandert. Gedurende 2 jaar is het Handboek Communicatie herschreven en de nieuwe versie die in mei 2010 is uitgekomen, is weer actueel en besteedt veel aandacht aan de nieuwe ontwikkelingen
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Hogeschool Communicatie |
Jaar | 2010 |
Type | Boek |
ISBN | 978-90-01-72268-9 |
Taal | Nederlands |