Spijkers met koppen slaan
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Spijkers met koppen slaan
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Vergaderingen wordt soms ervaren als een doorn in het oog, vooral als deze niet effiënt verlopen of als de onderwerpen niet relevant zijn. In dit onderzoek wordt er gekeken of oplossingsgericht vergaderen een manier van vergaderen is, dat past binnen mijn school. Vanuit uit de theorie zijn er twaalf elementen geformuleerd, die samen met het team kritisch zijn bekeken. De wenselijke situatie van het team is vergeleken met de twaalf elementen en hierover is een mening geformuleerd. De verkegen data wordt op een heldere wijze weergegeven, waarbij er verschillende conclusies zijn getrokken. De conclusies hebben geleid tot een aantal aanbevelingen voor het team en de directie
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg |
Jaar | 2012 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |