Het is de leerkracht die het doet:
effect van instructie en doelmatig klassenmanagementWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Het is de leerkracht die het doet:
effect van instructie en doelmatig klassenmanagementWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
'De aanleiding voor dit onderzoek is dat 'de leerkrachten die het nu doen', aangeven dat ze zich niet competent voelen in de leerkrachtvaardigheden die nodig zijn om onderwijs op maat, passend onderwijs door handelingsgericht werken zo te realiseren, dat ze tegemoet komen aan de onderwijsbehoeften en daardoor de prestaties van de leerlingen vergroten. Omdat de invoering van HGW dit jaar gestart is met het vak taal in alle groepen, is mijn onderzoek uitgevoerd binnen de taallessen. De toepasbaarheid van de leerkrachtvaardigheden die aan bod komen, zijn inzetbaar in elk vakgebied.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg |
Jaar | 2011 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |