Een positief beloningssysteem in het SBO
Kinderen belonen volgens de principes van Positive Behavior SupportWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Een positief beloningssysteem in het SBO
Kinderen belonen volgens de principes van Positive Behavior SupportWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Het belonen van kinderen volgens de principes van Schoolwide Positive Behavior Support (SWPBS), een onderwijsprogramma dat zich richt op verbetering van gedrag van kinderen, staat in het onderzoek centraal. Het onderzoek is uitgevoerd op een school voor speciaal basisonderwijs (SBO) waar veel leerlingen met gedragsproblemen zijn.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg |
Jaar | 2013 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |