Ik lees...Ik Sprint...Ik begrijp
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Ik lees...Ik Sprint...Ik begrijp
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Het onderzoeksverslag beschrijft de resultaten van een onderzoek naar het effect van het gebruik van het programma Sprint Plus. Het onderzoek beperkt zich tot begrijpend lezen. Daarbij is gekeken naar de motivatie en de prestatie voor begrijpend lezen. In het onderzoek is ook de toepasbaarheid van het programma Sprint Plus voor de klassensituatie meegenomen, zowel voor de leerling als de leerkracht
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg |
Jaar | 2012 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |