Heeft het gebruik van ondersteunende software een positief effect op zelfstandig werken en het zelfv
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Heeft het gebruik van ondersteunende software een positief effect op zelfstandig werken en het zelfv
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
"leerlingen met dyslexie hebben met verschillende ondersteunende software gewerkt. De problematiek van leerlingen met dyslexie duidelijk krijgen d.m.v theorie en onderzoek. Aan de hand van de resultaten van observaties en vragenlijsten werd een aanpakplan gemaakt.
Daarna volgt een periode met de ondersteunende software en een speciale aanpak in de klas.
Is er dan een positief effect merkbaar en meetbaar op zelfstandig werken en het zelfvertrouwen van de leerlingen uit de onderzoekgroep?"
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg |
Jaar | 2011 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |