VMBO-ers ontwikkelen kennis als je ze goed begeleidt
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
VMBO-ers ontwikkelen kennis als je ze goed begeleidt
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Er wordt flink geëxperimenteerd met nieuwe manieren van lesgeven in het vmbo. Tijd om eens te kijken naar de stand van zaken. In hoeverre is er sprake van competentiegericht onderwijs op vmbo-scholen? Welke invloed hebben de vernieuwingen op de leerresultaten van leerlingen? Er valt nog het een en ander te verbeteren, zo blijkt uit de resultaten van een promotieonderzoek.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Pedagogisch Technische Hogeschool |
Gepubliceerd in | Vector Magazine Fontys Hogescholen, Uitgave: 13, Pagina's: 26-27 |
Jaar | 2010 |
Type | Artikel |
Taal | Nederlands |