De weektaak is van mij!
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
De weektaak is van mij!
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
In het onderzoek is onderzocht hoe een gewijzigde aanpak ervoor kan zorgen dat leerlingen meer betrokken worden bij hun weektaak. Leerlingen die moeite hebben om, ondanks compensatie, hun weektaak op vrijdag af te hebben. Er wordt gebruik gemaakt van de sterke kanten die in de klas aanwezig zijn. Leerlingen die er wel goed in zijn gaan de leerlingen die er moeite mee hebben begeleiden. In het onderzoek is ook onderzocht wat de meerwaarde is voor deze leerlingen om de andere leerlingen te helpen.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg |
Jaar | 2011 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |