Van open content via open pedagogy naar open onderwijs
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Van open content via open pedagogy naar open onderwijs
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Trends in open education.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Hogeschool ICT |
Lectoraat | Lectoraat Open educational resources |
Gepubliceerd in | Trendrapport 2016 SURF, Utrecht, Pagina's: 33-35 |
Datum | 2017-01-21 |
Type | Boekdeel |
Taal | Nederlands |