Strategisch Marketingplan Body Business
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Strategisch Marketingplan Body Business
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Dit is een strategisch marketingplan waarin op zoek gegaan is naar een oplossing voor het probleem retentie bij fitnesscentrum Body Business.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Economische Hogeschool Tilburg |
Partner | Body Business te Helmond |
Jaar | 2010 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |