De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Dit meesterstuk geeft een handreiking voor leerkrachten in het onderwijs, studenten en ouders voor de omgang met (hoog)begaafde kinderen met dyslexie c.q. leesproblemen. Tijdens de uitvoering van dit meesterstuk is onderzoek gedaan naar de signalen van (hoog)begaafde kinderen met dyslexie, hoe deze signalen in de praktijk worden geïnterpreteerd en wat de behoeften zijn van deze kinderen. In de conclusie staan handreikingen om Passend Onderwijs aan deze kinderen te bieden.

OrganisatieFontys
AfdelingFontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg
Jaar2011
TypeMaster
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk