De functie van branding binnen productpositionering
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
De functie van branding binnen productpositionering
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Aan de hand van een diepgaand onderzoek naar branding, door middel van field en deskresearch is er in dienst van Third Floor Design een merkidentiteit voor Zonnecheck gerealiseerd. Op basis van deze merkidentitieit is er een lanceringsplan opgesteld voor de positionering van Zonnecheck. Een tool voor de berekening van het energie potentieel van een vrij dakoppervlak.
Organisatie | Fontys |
Opleiding | ICT & Media Design |
Afdeling | Fontys Hogeschool ICT |
Partner | Third Floor Design, Eindhoven |
Datum | 2013-06-11 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |