'Ik kan het wél!':
oplossingsgericht werken en zwakke executieve functiesWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
'Ik kan het wél!':
oplossingsgericht werken en zwakke executieve functiesWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Kinderen met een stoornis, bijvoorbeeld ASS, DCD, ADHD,etc. hebben vaak problemen met vaardigheden als plannen, organioseren, werkgehuegen. Huidige interventies zijn niet voor alle leerlingen afdoende. Ik heb gekeken wat werken met Kids'Skills daarop van invloed kan zijn.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg |
Jaar | 2011 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |