De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Beïnvloeding van het online klantproces.

Hoe verhoog je de conversie van websitebezoeker tot sale qualified lead?

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Beïnvloeding van het online klantproces.

Hoe verhoog je de conversie van websitebezoeker tot sale qualified lead?

Rechten: Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

In deze scriptie is onderzocht hoe je conversierate van websitebezoekers tot sale qualified lead (potentiële klanten) kan worden vergroot. Het onderzoek is gericht op inbound marketing vanuit communicatieperspectief. De achterliggende gedachte is dat content relevanter is indien deze is afgestemd op het oriëntatie- en aankoopproces van de doelgroep, waardoor conversie verbeterd.

OrganisatieFontys Hogescholen
OpleidingCommunicatie
AfdelingFontys Hogeschool Communicatie
AfstudeerorganisatieThe Next View
Datum2014-06-08
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk