Beïnvloeding van het online klantproces.
Hoe verhoog je de conversie van websitebezoeker tot sale qualified lead?Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Beïnvloeding van het online klantproces.
Hoe verhoog je de conversie van websitebezoeker tot sale qualified lead?Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
In deze scriptie is onderzocht hoe je conversierate van websitebezoekers tot sale qualified lead (potentiële klanten) kan worden vergroot. Het onderzoek is gericht op inbound marketing vanuit communicatieperspectief. De achterliggende gedachte is dat content relevanter is indien deze is afgestemd op het oriëntatie- en aankoopproces van de doelgroep, waardoor conversie verbeterd.
Organisatie | Fontys |
Opleiding | Communicatie |
Afdeling | Fontys Hogeschool Communicatie |
Partner | The Next View |
Datum | 2014-06-08 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |