Onderzoeksplan Communicatie tussen hoofdkantoor en winkels
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Onderzoeksplan Communicatie tussen hoofdkantoor en winkels
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Onderzoek naar de interne communicatie tussen hoofdkantoor en winkels en een advies voor de optimalisatie hiervan.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Economische Hogeschool Tilburg |
Partner | Ahold Europe - Etos Zaandam |
Jaar | 2013 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |