"Spelen kun je leren!"
Spelbeleleiding in groep 1-2Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
"Spelen kun je leren!"
Spelbeleleiding in groep 1-2Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Dit praktijkonderzoek gaat over het stimuleren van spelontwikkeling bij een leerling uit groep 1-2 van een reguliere basisschool door middel van spelbegeleiding.Het spelniveau van deze leerling was onvoldoende en hij toonde weinig betrokkenheid naar zijn omgeving en de leerkrachten. Met behulp van spelbegeleiding is gekeken of het vrij lage spelniveau van de leerling omgezet kan worden naar een hoger niveau van spelen.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg |
Jaar | 2011 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |