Virtual reality
onderzoek naar immersie en interactieWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Virtual reality
onderzoek naar immersie en interactieWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
In dit onderzoek wordt uitgezocht welke onderwerpen belangrijk zijn om een overtuigende virtuele ervaring neer te zetten. Er worden virtuele selectietechnieken met elkaar vergeleken: Virtual Pointing en Virtual Hand. Uit de vergelijking worden de volgende Virtual Pointing technieken met elkaar vergeleken: PRISM, Adaptive Pointing en Friction Surfaces.
Organisatie | Fontys |
Opleiding | ICT & Software Engineering |
Afdeling | Fontys Hogeschool ICT |
Partner | Righteous Games, Eindhoven |
Datum | 2014-06-10 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |