Citymarketing van de binnenstad
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Citymarketing van de binnenstad
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Over de ontwikkeling van binnensteden en de rol van retail daarbij, en de aanpak in Eindhoven.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Hogeschool Management Economie en Recht |
Lectoraat | Lectoraat De ondernemende regio |
Gepubliceerd in | De ondernemende binnenstad - Onderscheidingskracht Fontys Hogeschool Management Economie en Recht, Eindhoven, Pagina's: 9-15 |
Datum | 2018-06 |
Type | Artikel |
ISBN | 978-90-5284-642-2 |
Taal | Nederlands |