Hoe proberen de programmmakers bij de publieke omroep de jongeren te bereiken?
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Hoe proberen de programmmakers bij de publieke omroep de jongeren te bereiken?
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Welke filosofie zit er achter verschillende journalistieke jongerenprogramma's ? Met name de jongerenprogramma's die bij de Publieke Omroep worden uitgezonden, worden in het onderzoek betrokken. Jongeren zappen weg bij de Publieke Omroep. Mede daarom is de nieuwe zenderindeling er gekomen. Zenders moeten een duidelijke netprofilering maken. De Publieke Omroep wil jongeren bereiken via Nederland 3. De programmamakers willen ook kijkers. Hoe willen ze die krijgen onder de jeugd?
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Hogeschool Journalistiek |
Jaar | 2006 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |