Diagnostiek vanuit het oplossingsgericht perspectief: Samenwerking centraal.
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Diagnostiek vanuit het oplossingsgericht perspectief: Samenwerking centraal.
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Er wordt aangegeven hoe er vanuit de oplossingsgerichte benadering met hoogbegaafde leerlingen in het basisonderwijs gewerkt kan worden en wat dit kan betekenen voor:
het herkennen van een hoogbegaafde leerling
de eventuele diagnostiek van hoogbegaafdheid
de begeleiding van leerlingen
de samenwerking binnen scholen
het betrekken van de omgeving bij dit proces.
Gepubliceerd in | Handboek hoogbegaafdheid Van Gorcum, Assen |
Jaar | 2009 |
Type | Boekdeel |
ISBN | 9789023244813 |
Taal | Nederlands |