De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Leren reflecteren op eigen motieven

Een praktijkgericht onderzoek onder leerlingen en mentoren in de onderbouw van het VMBO TL

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Leren reflecteren op eigen motieven

Een praktijkgericht onderzoek onder leerlingen en mentoren in de onderbouw van het VMBO TL

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

In dit zowel evaluatieve als ontwerpgerichte onderzoek is onderzoek gedaan naar LOB activiteiten in de onderbouw van het VMBO die aansluiting hebben op de loopbaancompetenties van Kuijpers (2006). Gezien de leeftijd van de doelgroep is het onderzoek, en dus ook de LOB activiteiten, vooral gericht op motievenreflectie (en deels kwaliteitenreflectie). Een vernieuwd LOB programma is het resultaat.

OrganisatieFontys
AfdelingFontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg
Jaar2011
TypeMaster
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk