De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Marketingcommunicatie als kracht in 2008

een strategisch marketingcommunicatieplan, van huidige tot gewenste situatie

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Marketingcommunicatie als kracht in 2008

een strategisch marketingcommunicatieplan, van huidige tot gewenste situatie

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Voor de Nederlandse Toer Fiets Unie heb ik een Marketingcommunicatieplan geschreven ten behoeve van de nieuwe bedieningslabels van de NTFU. Eerst de huidige situatie beschreven, om daar vanuit een strategie te bedenken om uiteindelijk tot concrete voorstellen/adviezen te komen.

OrganisatieFontys
AfdelingFontys Economische Hogeschool Tilburg
PartnerNTFU te Veenendaal
Jaar2008
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk