Werkplek = leerplek? Eerste ervaringen met opleidingsdocenten in de scholen
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Werkplek = leerplek? Eerste ervaringen met opleidingsdocenten in de scholen
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Wanneer docenten in de scholen als (mede)opleiders gaan fungeren voor leraren, zullen ze ander gedrag moeten gaan vertonen. De eerste ervaringen wijzen uit dat de docenten ervaringsleren belangrijk vinden en nog geen zicht hebben op hun veranderde situatie.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Hogeschool Kind en Educatie |
Lectoraat | Lectoraat Leren en innoveren |
Gepubliceerd in | Proceedings van het VELON-congres, Noordwijkerhout 26-27 maart 2001 ICLON, Universiteit Leiden, Leiden, Pagina's: 69-71 |
Jaar | 2001 |
Type | Conferentiebijdrage |
ISBN | 90-804722-3-9 |
Taal | Nederlands |