Tenzij u een koopkrachtplaatjesfetisjist bent, maakt het niets uit op wie u stemt
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Tenzij u een koopkrachtplaatjesfetisjist bent, maakt het niets uit op wie u stemt
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Hogeschool Marketing en Management |
Gepubliceerd in | De Volkskrant |
Jaar | 2012 |
Type | Bijdrage aan periodiek |
Taal | Nederlands |