Spelonderwijs op maat
Onderzoek naar effecten van lesgeven in niveaugroepen en adaptieve beoordeling op motivatie van leerlingen in het voortgezet onderwijsWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Spelonderwijs op maat
Onderzoek naar effecten van lesgeven in niveaugroepen en adaptieve beoordeling op motivatie van leerlingen in het voortgezet onderwijsWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Binnen LO is de afstemming van het onderwijs op de individuele leerling een uitdaging omdat er verscheidenheid in motorische competentie bestaat tussen leerlingen. In dit onderzoek werd onderzocht of er een effect is op de motivatie van leerlingen voor de les LO wanneer zij teamspel les volgen met leerlingen die op hetzelfde beweegniveau zitten en wanneer zij ook worden beoordeeld binnen dit niveau.
Organisatie | Fontys |
Opleiding | Master of Sports |
Afdeling | Fontys Sporthogeschool |
Datum | 2015-08-30 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |