X-ingrediënt
Effectieve winkelcommunicatieWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
X-ingrediënt
Effectieve winkelcommunicatieWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Onderzoek naar effectieve winkelcommunicatie. Adviesplan in de vorm van marketing communicatie adviesplan.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Economische Hogeschool Tilburg |
Partner | X-Ingredient te 's Hertogenbosch |
Jaar | 2013 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |