Alertheid tijdens instructie
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Alertheid tijdens instructie
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
In de onderwijspraktijk ervaar ik regelmatig dat ik niet geheel kan inspelen op de individuele onderwijsbehoeften van mijn leerlingen. Twee leerlingen vertonen opvallend gedrag tijdens mijn instructie. Dit gedrag loopt uiteen van passief gedrag tot hyperactief gedrag. Beide leerlingen zijn onvoldoende alert om adequaat op mij te reageren en aan het werk te gaan na de instructie. Ik wil mijn instructie verbeteren en tegemoet komen aan de SI van de leerlingen, met als doel: ''Ik wil aansluiten bij de Sensorische Integratie van mijn leerlingen om de alertheid op het juiste niveau te krijgen, zodat zij gericht kunnen kijken en luisteren naar mijn instructie, waarna zij aan de opdracht kunnen beginnen.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg |
Jaar | 2013 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |