How to integrate practitioner research into teachers' daily practice?
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
How to integrate practitioner research into teachers' daily practice?
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
presentatie over het integreren van prkatijkonderzoek door docenten in hun dagelijkse praktijk
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Lerarenopleiding Tilburg |
Fontys PABO Eindhoven | |
Lectoraat | Lectoraat Professionalisering van leraren en lerarenopleiders |
Lectoraat Leerstrategieën | |
Gepubliceerd in | conferentiebundel EAPRIL, 23-25 november 2011, Nijmegen |
Jaar | 2011 |
Type | Conferentiebijdrage |
Taal | Engels |