Samen ontdekken en ervaren;
hoe leerkrachten profiteren van begeleide intervisie met beeldWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samen ontdekken en ervaren;
hoe leerkrachten profiteren van begeleide intervisie met beeldWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
"Met 7 leerkrachten uit de groepen 1-2 en 2-3 wordt in dit onderzoek gekeken wat de meerwaarde is van SVIB in combinatie met begeleide intervisie. Wat levert dit op als het gaat om het professioneel handelen van de leerkrachten?
Dit onderzoek heeft aangetoond dat het inzetten van SVIB in combinatie met intervisie,vaardigheden en competenties van de leerkrachten doet vergroten. Op deze manier vergroten we de mogelijkheden van inclusief onderwijs binnen de school."
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg |
Jaar | 2011 |
Type | Master |
Taal | Nederlands |