Marketingcommunicatieadvies voor Reclamebureau KoolenvanWordragen
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Marketingcommunicatieadvies voor Reclamebureau KoolenvanWordragen
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Advisering over hoe reclamebureau KoolenVanWordragen zich moet positioneren en welke marketingcommunicatie instrumenten ze in moet zetten om grotere bedrijven als klant aan te trekken.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Hogeschool Communicatie |
Datum | 2013-08-19 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |