Vrije Scholen en Sociale Driegeleding
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Vrije Scholen en Sociale Driegeleding
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Dit artikel is een reactie op een drieluik van Mevr. A.Sijens in het onderwijsblad Lerarenbrieven. Er wordt geprobeerd het belang van de sociale driegeleding te benadrukken, maar anders dan Mevr. Sijens doet.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Hogeschool Bedrijfskunde en Logistiek |
Gepubliceerd in | Lerarenbrieven Uitgave: Najaar 2012 |
Jaar | 2012 |
Type | Artikel |
Taal | Nederlands |