Imago van het uitzendwezen : bindend en boeiend, of juist niet?
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Imago van het uitzendwezen : bindend en boeiend, of juist niet?
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Het imago van het uitzendwezen staat in sterk verband met het in dienst nemen en aantrekken van personeel. Aan de hand van dit werkstuk laat ik zien welke verbetervoorstellen toepasbaar zijn op diverse uitzendorganisaties om het huidige imago op te poetsen en de branche aantrekkelijker te maken.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Hogeschool HRM en Psychologie |
Jaar | 2009 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |