Self-perceived competence, learning conceptions and preferred learning situations in the domain of communication
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Self-perceived competence, learning conceptions and preferred learning situations in the domain of communication
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
When studying the acquisition of social-communicative competence, it is important to take students' individual learning theories into account. Increased insight into the role ILTs play can be of help in improving social work education.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Hogeschool Kind en Educatie |
Lectoraat | Lectoraat Leren en innoveren |
Gepubliceerd in | British Journal of Educational Psychology Wiley, Vol. 73 (2003), Uitgave: 2, Pagina's: 223-245 |
Jaar | 2003 |
Type | Artikel |
DOI | 10.1348/00070990360626958. |
Taal | Engels |