De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Open access

Rechten:Alle rechten voorbehouden

Samenvatting

Dit onderzoek is tot stand gekomen door mijn handelingsverlegenheid bij een bepaald type student, waar in hoofdstuk één nadere toelichting over wordt gegeven. In hoofdstuk twee wordt u als lezer meegevoerd in het theoretische kader rondom de onderzoeksvraag. Tevens vindt er in hoofdstuk twee een praktijkverkenning plaats, waarin uitleg wordt gegeven over het SLC, de functie en de taken van de ALO en over de zorgstructuur. In hoofdstuk drie wordt het plan van aanpak beschreven en in hoofdstuk vier worden de resultaten die het antwoord op de hoofdvraag geven, weergegeven. Tot slot doe ik in hoofdstuk vijf aanbevelingen naar de praktijk en start ik een discussie over het competentie gericht onderwijs (CGO) in relatie tot eigenaarschap en de hersenontwikkeling van studenten in de puberteits- en de adolescentiefase

OrganisatieFontys
AfdelingFontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg
Jaar2012
TypeMaster
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk