"Let's get closer" met de regio Center Parcs Het Meerdal Marketingcommunicatieplan dagrecreatie
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
"Let's get closer" met de regio Center Parcs Het Meerdal Marketingcommunicatieplan dagrecreatie
Wij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Dit marketingcommunicatieplan zal een belangrijke bijdrage leveren om de dagrecreatie van Center Parcs Het Meerdal beter in de regio te positioneren. Waar voorheen geen duidelijke onderbouwing was voor de promotie van de dagrecreatie, is er dmv dit plan een vaste lijn om de promotie van de dagrecreatie uit te zetten.
Organisatie | Fontys |
Afdeling | Fontys Economische Hogeschool Tilburg |
Partner | Center Parcs "Het Meerdal" te America |
Jaar | 2010 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |