Docent versus mediakaart
PraktijkonderzoekWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Docent versus mediakaart
PraktijkonderzoekWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
Media krijgt een steeds grotere rol in het leven van de mens. Boeken en docenten zijn niet langer meer de enige bron van informatie. Echter is het niet mogelijk alle hedendaagse technieken in de les te introduceren. In dit onderzoek wordt er onderzocht of de mediakaart een rol kan spelen in de les. Nog specifieker, kan het gebruik van mediakaarten tot een verhoging van de motivatie lijden?
Organisatie | Fontys |
Opleiding | Leraar Lichamelijk Opvoeding |
Afdeling | Fontys Sporthogeschool |
Datum | 2016-06-02 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |