Hidden Borders
Reviving the interdiciplinary connection among FHK stakeholders with architectureWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Hidden Borders
Reviving the interdiciplinary connection among FHK stakeholders with architectureWij hanteren het label Open Access voor onderzoek met een Creative Commons licentie. Door een CC-licentie toe te kennen, geeft de auteur toestemming aan anderen om zijn of haar werk te verspreiden, te delen of te bewerken. Voor meer informatie over wat de verschillende CC-licenties inhouden, klik op het CC-icoon. Alle rechten voorbehouden wordt gebruikt voor publicaties waar enkel de auteurswet op van toepassing is.
Samenvatting
The question is if the Fontys School of Fine and Performing Arts (FHK) in Tilburg will be able to facilitate interdisciplinary educational programs in its current building ensemble. This project is about expanding the current restricted campus life by means of programmatic additions and break throughs. The ensemble is opened up and inter linked by a neo structuralist architectural approach with a more complete and varied program including student’s residences
Organisatie | Fontys |
Opleiding | Master of Architecture |
Afdeling | Fontys Hogeschool voor de Kunsten |
Jaar | 2020 |
Type | Master |
Taal | Engels |